HTML

@ Lyon

Kristóf vagyok, Lyonban lakom. A többit meg igyekszem leírni.

Utolsó kommentek

Címkék

annecy (1) annemasse (4) breakingnews (2) buli (4) céglátogatás (1) challenge (3) clubdd (3) enquete (2) esélyegyenlőség (1) genf (1) hoki (4) integráció (3) képek (4) kézilabda (1) klub (3) kosár (11) lyon (8) marseille (1) munka (7) nyelv (3) oktatás (13) parrainage (1) projekt (6) rendőrség (1) röpi (1) (1) sorozat (1) sport (12) stage (5) szívás (5) tech (2) tutor (4) vélemény (4) zene (1) Címkefelhő

Linkblog

Újra Lyonban

2009.09.06. 23:39 :: Sakic19

Tegnapelőtt megérkeztem Lyonba, miután befejeztem a hihetetlen módon izgalmas stage-omat, és kicuccoltam a szállásomról. Semmilyen érdemleges fejleményről nem tudok beszámolni (mármint ami a blogra való lenne…), de azért írok egy posztot.

Végül egy hónapig laktam egy olyan szobában, ahol nem volt internet, pedig 453€-t fizettem érte. Ezt úgy sikerült összehozniuk, hogy az első két hétben az illetékes arc szabadságon volt, és ő az egyetlen, aki tudja, hogyan kell a szobákba internetelérést csinálni (ez ugye, mint tudjuk, 2009-ben majdnem az agysebészet összetettségével vetekszik). Miután visszajött, és „munkába állt”, megkerestem, hogy szeretnék netet, azt mondta, hogy már csak két hétig leszek, az rövid idő, addig kibírom azzal, hogy van egy publikus gép az aulában délutánonként olyan 2-3 órán át, van net, majd ott verhetem magam a netre. Hiába próbáltam meg elmagyarázni, hogy nem a youtube-on akarok 2girls1cup-ot nézni egész nap, hanem dolgoznom kell (honlap programozás), ez nem hatotta meg – ha neki nem muszáj dolgoznia, akkor nekem sem, gondolhatta. A végső oka az volt, hogy akkor neki át kéne írnia a kódot (nem tudom, milyen kódot), és két hét nagyon rövid idő, tényleg bírjam ki.

Még szerencse, hogy a telefonomon lehetett többé-kevésbé netezni, de netes fórumokban php-függvények specifikációit keresni azért kicsit körülményes volt. Azért egész jól sikerült haladni a projekttel és a covoiturage oldallal is (telekocsi-rendszer, vagy minek hívjuk itthon – bár leginkább még sehogy sem hívjuk, mert nem igazán elterjedt).

Az új külföldiekkel ismerkedtünk egy kicsit tegnap, voltunk a lyoni szuperkirály parkban, spannoltunk, sportoltunk, kajáltunk, szóval jól éreztük magunkat, este a harmincas számú projektnek álltam neki, ma meg ezzel-azzal beszélgettünk erről-arról, hogy egészen konkrét legyek. Ja, és már kétszer két órát teniszeztünk, vagyis ezerrel nekiálltam újragyártani a bőrkeményedéseket a talpamon, meg frankó izomlázam van a farizmaimban (az egyenes vonalú egyenletes futás nem igényel irányváltás, és ez most így új volt nekik).

A jövő héten beiratkozás, néhány alibi tanóra, integráció (vagyis ivás az újakkal), meg majd a lány kosárcsapatba is be kell szerveznem pár csinos és/vagy ügyes lányt. A jövő hét tehát elég veretős lesz előreláthatólag, reméljük jól fogunk szórakozni. Kellemes tanévkezdést otthon is mindenkinek!

 

Szólj hozzá!

Címkék: lyon

A bejegyzés trackback címe:

https://sakic19.blog.hu/api/trackback/id/tr151364963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása