HTML

@ Lyon

Kristóf vagyok, Lyonban lakom. A többit meg igyekszem leírni.

Utolsó kommentek

Címkék

annecy (1) annemasse (4) breakingnews (2) buli (4) céglátogatás (1) challenge (3) clubdd (3) enquete (2) esélyegyenlőség (1) genf (1) hoki (4) integráció (3) képek (4) kézilabda (1) klub (3) kosár (11) lyon (8) marseille (1) munka (7) nyelv (3) oktatás (13) parrainage (1) projekt (6) rendőrség (1) röpi (1) (1) sorozat (1) sport (12) stage (5) szívás (5) tech (2) tutor (4) vélemény (4) zene (1) Címkefelhő

Linkblog

Vegyes események

2009.03.05. 19:58 :: Sakic19

Röviden összefoglalom, mi történt a héten... (a tovább gomb után)

 

Hétfőn kihagytam a kézilabdaedzést, inkább a szerdai vizsgára készültem. A kosáredzés megvolt, és az első lyukasórára is sor került, eddig nem volt olyan, hogy két rendes óra (tehát a nyelvet meg a sportot leszámítva) között üres hely lett volna. A franciatanárnénivel meg átnézettem az angolból fordított önéletrajzom, ami a nyári munka kereséséhez szükséges.

Kedden reggel labor volt (szokásos 4 órás), ahol az volt a legkirályabb esemény, hogy a laborvezető srác nem vágta, hogyan kell megmutatni egy jel Fourier-transzformáltját (FFT) az analóg oszcilloszkópon, és ezért random elkezdte nyomogatni a gombokat. Aztán mikor előjött egy kép, ami eddig nem volt ott, akkor azon elkezdte magyarázni, hogy mit és miért látunk az FFT-képen. Szóltam, hogy az gallyra nem az, hanem vmi tök más, mondta hogy "ja, tényleg", aztán mehettünk jegyzőkönyvet írni a működő kísérletek tanulságairól (egyébként áramköröket kellett összedrótozni egy lyukacsos táblán, nagyjából elektronikai legónak mondanám a dolgot, a cél egy jel szűrése volt). Amíg a többiek szórakoztak a jk-val, addig megkerestem a valódi FFT-t az oszcilloszkópon, szóltam a laborvezetőnek, aki ennek nagyon megörült, és elmagyarázta (most már az igazi fft-képen) az elméleti hátteret... Majd megbeszéltük, hogy ő is volt már Budapesten, de nem emlékszik sokra, egy "Jó napot kívánokot" viszont benyomott magyarul, egész jól megjegyezte :) (sört nem tudott viszont kérni magyarul)

A laborról átugrottam a tutoromhoz, aki 11.45 és 12.30 közöttre tűzte ki a januárban esedékes találkozót (a tutorálás nevű posztban ezt már leírtam), és mivel a labor elvileg 12.15-ig tart, ezért még el is kéretőztem előbb. Az épülethez érve az ajtó be volt zárva (ebédszünet), szóval Mr Tutor nagyon jó fej volt, szerencsére 5 perc múlva jött két arc, akik beengedtek, onnan már megtaláltam Bailly urat. Bementem, köszöntem szépen, adott egy széket, aztán nézett rám. Mondom kösz, jól vagyok, minden oké (10mp szünet után), erre mondta remek. Gondoltam vmi problémával is elő kéne állnom, úgyhogy felháborodtam gyorsan azon, hogy még mindig nem tudjuk a tavaly megírt egyik vizsgánk eredményét, a pótvizsga meg másnap lenne. Erre azt mondta, hogy ő kijavította az ő részét, úgy tűnik még van vki, aki nem tette ezt meg... Faja, mondom más bajom nincs, aláírattam vele a papírt, aztán megkérdezte, hogy miért nem jöttem eddig. Mondom mert nem válaszolt az emailjeimre - aztán kiderült, hogy küldött a tutorált diákjainak emailt, hogy mikor ér rá, csak én rejtélyes módon nem voltam ezen a listán... Jól van, nem para, felvett a listára, májusban remélem tényleg májusban tudom elmondani, hogy minden oké.

Szerda délelőtt projekteztünk, szépen haladunk, a hónap végén osztályzott beszámoló van, szóval addigra vmi kézzelfoghatót kéne produkálni, emiatt nem aggódom, majd talán jövő héten, vagy utána mesélek az új fejleményekről. A délutáni "Jelkezelés" vizsga szokás szerint cseszett húzós volt, nekünk (külföldieknek) 3 óra volt a 8 feladatra (a franciáknak 2 óra), ebből 2-re kb semmit nem írtam, a többit úgy-ahogy megoldottam, meglátjuk mire lesz elég. Egy 13-assal (20-as a skála) már igen elégedett lennék... Az arcok, akikkel találkoztam meg nagyrészt mennek pótvizsgázni (ez általában a 6-7 pont alatti eredményt jelenti), szóval nem ment ez olyan rosszul.

Este elmentem kulturálódni, a centrale-os és EM-es (École de Management) hallgatók által rendezett-szervezett-előadott CommuZ megtekintése révén. A CommuZ a Commedy Musical rövidítése, vagyis zenés-táncos-vicces színdarab. Ahhoz képest, hogy hobbiból csinálták, egészen hangulatos volt, 3 órás szórakozás és társadalmi esemény, simán megérte, lehet, hogy majd otthon is elnézek a Szkéné Színház (vagy mi a neve) bizonyos eseményeire, hátha ki lehet fogni ott is vmi érdekeset. Jövőre lehet bepróbálkozom, mint táncos (hehemm... de egyébként komolyan), a színvonalba valszeg beleférek... A szövegből egyébként szinte mindent értettem, a poénoknak sajnos csak a felét (jellemzően itt szállingóztak az argóba sorolható szavak), ami rendben is van - a hónap végén lesz egy éve, hogy franciául tanulok.

Ma két kosármeccs volt az érdemi programban, amikor játszottunk kikaptunk az INSA csapatától (tavaly ők nyerték a francia bajnokságot), ami nem annyira nagy szégyen, mert 6-an voltunk (sérülések, pótvizsgák, egyéb tanulmányi dolgok és a jövő hétvégi Challange voltak az indokok között, vagyis arra tartalékoltunk most), az egyéb nagyjából tét nélküli meccsen. Magyarosan szólva azt mondanám, hogy "voltak bíztató jelek a játékban" :) Az esti meccs, ahova játékvezetőnek lettem küldve meg elmaradt, szerencsére csak az 5 percre lévő EM-ig kellett elsétálnom, várni 10 percet, majd visszasétálnom. A hazai csapattól megkaptam a 10€-t, a másik csapattal nem tudom mi lesz, ezért a "teljesítményért" elmegy, de azért jobban örültem volna, ha van meccs...

Holnap pedig Kommunikáció előadás (a hetem fénypontja), valamint este buli. Jó nap lesz a holnapi...

Szólj hozzá!

Címkék: sport nyelv projekt kosár tutor

A bejegyzés trackback címe:

https://sakic19.blog.hu/api/trackback/id/tr2983886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása